Subject: Rahastuse taotlus platvormi Skriptor arendamiseks
From: "Kaire Kuusemaa" <[email-masked]>
To: "KUM min"
Date: Fri, 13 Jun 2025 21:13:24 +0300

Tere lugupeetud Kultuuriministeeriumi esindaja,

Meie nimi on Skriptor ja meie missiooniks on luua kaasaegne, 
kasutajasõbralik ja ligipääsetav digikeskkond Eesti kirjanikele ja 
hobikirjanikele, midagi sarnast Wattpadile ja Everandile, mille 
kontseptsioonis on tugevaid mõjutusi ka Spotifyst. Lühidalt öeldes: Spotify 
raamatutele.

Platvormi eesmärk on pakkuda loojatele võimalust oma teoseid mugavalt ja 
turvaliselt jagada ning samas nende eest ka tulu teenida. Lugejatele pakume 
paindlikku lugemiskeskkonda, mis on kättesaadav esialgu veebibrauseris ning 
tulevikus ka mobiili- ja tahvelrakendusena. Lisaks plaanime kasutajatele 
võimaldada teoste ajutist allalaadimist, et neid oleks võimalik lugeda ka 
ilma internetiühenduseta.

Usume, et selline digitaalne lahendus aitab:

*
toetada Eesti autorite loomingulist tegevust ja nähtavust,

*
elavdada kaasaegset lugemisharjumust ning tuua kirjanduse uute 
sihtrühmadeni,

*
pakkuda kultuurisisu loojatele reaalset teenimisvõimalust.

Taotleme Kultuuriministeeriumilt rahastust summas 6000 eurot, et katta 
arendus- ja sisuloomekulud platvormi MVP (minimum viable product ehk 
minimaalne töötav toode) versiooni valmimiseks. Platvormi tegemise 
kogumaksumus on hinnanguliselt 20 000 eurot, millest ülejäänu kaetakse 
omafinantseeringu ja võimalike partnerite toel.

Manuses lisame detailse äriplaani kirjelduse.

Loodame, et Skriptor aitab kujundada tulevikku, kus Eesti autorid saavad oma 
loomingut jagada ja väärtustada uuel, digitaalselt viisil. Oleme avatud 
koostööle ja valmis täiendavalt tutvustama projekti ning vastama kõigile 
küsimustele.

Lugupidamisega,
Kaire Kuusemaa
Asutaja
Skriptor OÜ
+372 5885 5730
[email-masked] <mailto:[email-masked]>